luni, 9 aprilie 2012

The Good, the Bad and the Ugly

De fapt si de drept, cuvintele de mai jos sunt scrise in jur de acum un an; intre timp lucrurile au evoluat exact asa cum credeam (dar voi lasa postarea sa vorbeasca de la sine):

Nota personala: sper ca peste 5 ani sa citesc postul asta si sa spun ca daca ar fi sa reiau trecutul as face aceleasi greseli.

Sambata, pe 20 am fost la o intalnire a blog-arilor din Ploiesti. Au venit si niste prieteni mai vechi, pasionati si implicati in online.

The good
In online exista multa vointa! Sunt multi oameni care vor sa se implice, vor sa schimbe ceva, vor sa faca ceva frumos... Inca un lucru bun e ca in paralel exista o comunitate offline, mai micuta dar mai unita in actiuni si proiecte. Intalnirea de sambata mi-a parut a fi sustinuta mai mult de aceasta din urma, si nu de publicitatea sau implicarea online! Poate ca cel mai bun lucru e ca Haotik si-a asumat rolul de lider, de agregator al comunitatii; ii urez multa bafta si sporul necesar ca sa aiba timp sa se ocupe in continuare!

The bad
Poate ca cel mai rau e faptul ca e singurul care isi asuma ceva!

Lipsa de identitate/ideologie! Comunitatile astea au de obicei un substrat insa majoritatea celor pe care i-am intalnit sunt oameni care isi astern gandurile pe hartie, fara a avea un fond. Cel mai bun exemplu este insasi indemnul lor: "scrieti! cat puteti de mult, cat puteti de des!". De ce oare se mai mira ca lumea nu-i citeste?

Din net nu ies bani! Daca nu esti de acord cu asta, citeste articolul asta peste 2 ani!

The ugly
Ca un fel de concluzie: proiectele romanesti sunt sortite esecului. Ne lipseste cultura, implicarea, iar in provincie, ne lipseste viziunea. Ne lipseste viziunea... cu desavarsire.

Un comentariu:

Pato Basil spunea...

E drept, e greu sa faci o comunitate daca nu exista implicare... eu in zona mea probabil am ramas singurel, insa sper ca prin puterea exemplului sa ii fac si pe altii sa se implice. Momentan nu vreau sa-mi iau titulatura de cel mai bun, de lider fiindca stiu ca o sa apara si chestii negative...


Ne auzim peste 2 ani! Sper sa mai am blogul.